f.a.q. pagina 2

Kan ik bij alle BasicCard tankstations met korting tanken?

Ja, u kunt bij alle aan BasicCard deelnemende tankstations met korting tanken.

Kan ik ook nog met korting tanken als ik mijn kaart niet bij me heb?

Nee, u dient in het bezit te zijn van uw BasicCard om voor de korting in aanmerking te komen.

Waarom mag ik maar drie keer per dag tanken?

Om misbruik te voorkomen mag er maximaal drie keer per dag via BasicCard worden getankt.

Waarom mag ik niet voor meer dan € 125,- per keer tanken?

Om misbruik te voorkomen mag er voor maximaal € 125,- per keer worden getankt.

Kan ik benzine en LPG tegelijk tanken?

Ja, dat kan. Let wel, dit zijn twee afzonderlijke transacties.

Ik heb twee auto's. Moet ik ook twee kaarten hebben?

Nee, u kunt uw persoonlijke kaart voor beide auto's gebruiken.

Kan ik met 1 kaart meerdere soorten brandstof tanken?

Met een BasicCard kaart kunt u elke brandstofsoort tanken die u wenst.

Wat moet ik doen als mijn kaart kwijt of gestolen is?

Indien uw kaart is gestolen of u hebt hem verloren, dan dient u dit meteen via e-mail (info@basiccard.nl) te melden aan BasicCard. Uw uitstaande kaart wordt dan geblokkeerd en u kunt een nieuwe kaart aanvragen.


Terug naar f.a.q.-pagina 1

Heeft BasicCard eigen tankstations?

Nee, BasicCard heeft geen eigen tankstations. BasicCard werkt samen met pomphouders van verschillende merken die u als deelnemer een korting bieden volgens de BasicCard voorwaarden.

Hoe kan ik me aanmelden?

Dat kan via Internet. Aanmelden is heel eenvoudig. Via de pagina aanvragen dient u alle gegevens in te vullen die nodig zijn voor een definitieve aanmelding.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens (m.u.v. uw bank- of gironummer) altijd wijzigen via email (info@basiccard.nl). Nadat u de gewijzigde gegevens heeft verzonden, ontvangt u binnen 24 uur (op werkdagen) een e-mail van BasicCard ter bevestiging.

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik geen deelnemer meer wil zijn?

Als u geen gebruik meer wilt maken van uw BasicCard kunt u dit via een e-mail aan ons (info@basiccard.nl) bekend maken. Wij zullen u dan als klant uit onze database verwijderen. Uw gegevens worden vanaf dat moment uit onze systemen verwijderd.

Kan ik in de toekomst de BasicCard ook in andere winkels gebruiken?

Momenteel is BasicCard zich aan het oriƫnteren op diverse andere markten en landen. Uiteindelijk willen we voor u kortingen kunnen bieden voor meerdere toepassingen. Vanzelfsprekend houden wij u op de hoogte van deze ontwikkelingen.

Zijn er ook BasicCard acceptatie punten in het buitenland?

Nee, op dit moment zijn er geen BasicCard acceptatie punten in het buitenland.


Naar f.a.q.-pagina 3